Ohita ja siirry sisältöön
Önskelista Ostoskori

    Missa inte våra KAMPANJER & FYNDHÖRNA!

    Käyttöehdot

    YLEISET OSTOEHDOT

    Nämä yleiset ostoehdot ovat voimassa, kun asiakas ostaa tuotteita VPUS Joyous Group AB:lta, Org.nr: 559305-3878 (jäljempänä JOY).

    Tilauksen tekeminen edellyttää 18 vuoden ikää tai huoltajan hyväksyntää. Toimitamme tällä hetkellä vain Ruotsiin ja Suomeen

    Kun käytät tätä verkkosivustoa tai tilaat jotain verkkokaupan kautta, hyväksyt käyttöehdot ja hyväksyt, että olet lukenut henkilötietoja koskevat tiedot ja suostut evästeiden käyttöön JOYn Tietosuojakäytäntö  ja Evästekäytäntö  - linkit vastaaville sivuille. Jos et hyväksy käyttöehtoja, sinun ei tule käyttää tätä verkkokauppaa.

    JOY varaa oikeuden loppumyyntiin ja verkkokaupan kuva- ja kirjoitusvirheisiin, kuten virheisiin tuotekuvauksessa, virheellisiin hintoihin ja hintatarkistuksiin (kuten toimittajilta tulleet muuttuneet hinnat, valuuttamuutokset) tai virheellisiin tietoihin siitä, onko tuotetta varastossa. JOY:llä on oikeus korjata tällaiset virheet ja muuttaa tai päivittää tietoja milloin tahansa.

     

    YRITYKSESTÄ

    Osoite:

    VPUS Joyous Group AB

    Skaldevägen 83

    167 73 Bromma

    Sverige

    Puhelin: 010-551 55 40

    Org. nr. 559305-3878

     

    HENKILÖTIETOJEN HALLINTA

    JOY vastaa henkilötietojesi käsittelystä ja siitä, että niitä käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

    JOY ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille paitsi tapauksissa, joissa kyseessä on palvelu asiakkaalle (kuten tilausten toimittamisen järjestäminen asiakkaalle). Jos haluat lukea koko tietosuojakäytäntömme, Klikkaa tästä .

     

    MAKSUVAIHTOEHDOT

    JOY tarjoaa pankki- ja luottokorttimaksun, laskun, osamaksun ja suoramaksun Klarnan kautta.

    Hyväksymme Visan ja Mastercardin. Kun maksat luottokortilla, maksun hoitaa maksukumppanimme Klarna nopean ja turvallisen maksun takaamiseksi. Ei lisämaksuja.

    Voit maksaa myös laskua vastaan Klarnan "Lasku - maksa 30 päivän kuluttua" -palvelun kautta. Lasku lähetetään sähköpostitse tai löytyy Klarna-sovelluksesta tilauksesi käsittelyn yhteydessä. Laskun maksuehdot ovat 30 päivää, mutta asiakas voi pidentää niitä maksua vastaan.

    Yksinkertaistettu luottotarkastus ilman henkilöllisyystodistusta tapahtuu, kun maksutavaksi valitaan lasku. Huomaa, että 30 päivän luottoaika alkaa paketin lähettämisestä, ei siitä, kun päätät noutaa paketin. Laskulla maksaessasi lähetämme tilaukset vain rekisteröityyn osoitteeseesi. Jos haluat, että tilauksesi lähetetään toiseen toimitusosoitteeseen, valitse korttimaksu. Klikkaa tässä lukeaksesi lisää Klarnan käyttöehdoista.

    Maksuviivästystapauksissa lain salliman suuruinen muistutusmaksu on tällä hetkellä 6 euroa ja siihen lisätään viivästyskorko 24,00 % plus viitekorko. Jos maksua ei tämän jälkeen suoriteta, saatava voidaan luovuttaa perintäkäsittelyyn, jolloin siitä voi aiheutua ylimääräisiä perintäkuluja.

     

    TOIMITUSAIKA

    Normaali toimitusaika (jos muuta tietoa ei ole ilmoitettu) on 4-5 arkipäivää. Saat sähköposti- tai tekstiviesti-ilmoituksen, kun paketti on lähetetty ja toisen, kun paketti on valmis noudettavaksi valitsemastasi noutopisteestä.

     

    VAHVISTUS

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle mahdollisimman pian sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksestasi. Säilytä tilausvahvistus, jotta voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Kun tuote on matkalla luoksesi, saat uuden sähköpostin, toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksessa saamasi lähetystunnuksen/pakettitunnuksen avulla voit seurata pakettiasi.

     

    TOIMITUSKULUT

    Kun ostat JOY:ltä, toimituskulut ovat 5,90 €.

     

    Palautusmaksu on 5,50 €.

    Jos et nouda pakettia tietyn ajan kuluessa, sinulta veloitetaan 15 € palautus- ja hallintokuluina.

     

    PALAUTUS JA PALAUTUSOIKEUS

    Kun ostat JOY:lta, sinulla on 30 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta*. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, eli tuotteita ei ole käytetty, pesty tai muulla tavoin muutettu. Vaatteen tulee olla puhdas ilman esimerkiksi meikkitahroja, hiuksia ja lemmikkieläinten karvoja. Kaikkien lappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Ole varovainen kokeillessasi tuotteita kotona, jotkut vaatteet ovat erityisen herkkiä ja olet vastuussa tuotteen palauttamisesta oikeassa kunnossa. Jos tuotteen käsittelysi on merkinnyt tuotteen arvon alentamista, teemme vähennyksen sitä vastaavalla summalla.

    Käytä tilauksen mukana toimitettua palautuslomaketta. Täytä lomakkeeseen myös palautuksen tai vaihdon syy ja laita se pakkaukseen yhdessä palautettavan tuotteen kanssa. Jos olet saanut tuotteet pussissa, voit käyttää niitä uudelleen palautuksissa. Kiinnitä mukana toimitettu palautustarra pussin ulkopuolelle ja jätä paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.

    Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, hyvitämme palautetun tuotteen arvon. Palautukset suoritetaan mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Lähetämme sinulle viestin sähköpostitse, kun palautus on suoritettu. Kestää kuitenkin muutaman päivän, ennen kuin tapahtuma näkyy tililläsi.

    Laskutuskuluja ja palautuskuluja ei palauteta.

    *Palautusoikeus ei koske pikkuhousuja eikä muotoiluvaatteita. Sukkahousut saa palauttaa, jos pakkaus on avaamaton.

     

    VAIHTO

    Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta se meille ja osta uusi tuote verkkokaupastamme. Sivusto näyttää aina sen hetkisen varastosaldon, jos olet epävarma, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

    Vaihto-oikeus ei koske pikkuhousuja eikä muotoiluvaatteita. Sukkahousut saa vaihtaa, jos pakkaus on avaamaton.

     

    REKLAMAATIO

    Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat toimitettaessa virheettömiä. Jos vastaanotat viallisen tai väärin toimitetun tuotteen, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa. Palauta tuote siinä kunnossa kuin se vastaanotettiin ja liitä mukaan vahinko- tai vikailmoitus. Täytä palautuksen syy lomakkeeseen. Väärin toimitetun tuotteen tulee olla käyttämättömässä kunnossa.

    Kun olemme vastaanottaneet tuotteen, arvioimme, onko kyseessä tuotevirhe. Jos tuote on viallinen, hyvitämme tuotteen arvon toimituskuluineen. Jos haluat tilalle uuden tuotteen, tilaa se osoitteessa www.joyshop.se . Pidätämme oikeuden, että tuote saattaa olla loppuunmyyty.

     

    ASIAKASPALVELU

    Olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää.

    Voit soittaa numeroon +46 10-551 55 40 jos puhut ruotsia tai englantia. Muussa tapauksessa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen kundtjanst@joyshop.se.