Asiakaspalvelu Suomessa
Joyshop – Usein kysytyt kysymykset (FAQ)
Tilaaminen
Miten teen tilauksen Joyshopissa?
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle. Valitse toimitustapa ja maksutapa, ja vahvista tilaus. Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti onnistuneen maksun jälkeen.
Voinko muuttaa tilaustani sen jälkeen, kun olen maksanut?
Kun tilaus on lähetetty varastolle, sitä ei yleensä voi enää muuttaa. Jos huomaat virheen heti tilauksen jälkeen, ota nopeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimitus
Kuinka nopeasti tilaukseni toimitetaan?
Toimitusaika on yleensä 4–5 arkipäivää riippuen toimitustavasta ja paikkakunnasta. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, kun tilaus on lähetetty
Mitä toimitustapoja voin valita?
Tarjoamme postipaketin Suomeen. Näet kaikki vaihtoehdot kassalla ennen maksua. . Toimitamme Suomeen Bring-kuljetuksella ja sen jälkeen Suomessa edelleen Posti Oy:lla.
Mikä on toimituskulu Suomeen?
Toimituskulut Suomeen ovat 5,9 euroa.
Maksu
Mitä maksutapoja voin käyttää?
Voit maksaa turvallisesti kortilla, verkkopankissa tai laskulla / erämaksulla yhteistyökumppanimme kautta. Kaikki maksut käsitellään suojatun yhteyden kautta.
Onko maksaminen Joyshopissa turvallista?
Kyllä, käytämme turvallisia maksupalveluja ja salattua yhteyttä (SSL). Tietosi pysyvät aina suojassa.
Vaihto
Miten toimin, jos haluan vaihtaa vaatteen tai vain vaatteen koon tilaamastani tuotteesta?
Jos haluat vaihtaa tuotteen tai koon, tee palautus seuraamalla pakkauksen mukana tulleita ohjeita. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, palautamme ostamasi tuotteen arvon käyttämällä alkuperäistä maksutapaa vähennettynä 5,5 euron palautuskululla.
Sen jälkeen voit tehdä uuden tilauksen haluamaastasi tuotteesta tai koosta. Jos käytit alennusta tai uusi tilaus jäisi ilmaisen toimituksen rajan alle, voimme auttaa sinua vaihtotilauksen tekemisessä — lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme niin autamme kanssa.
Palautus
Voinko palauttaa tuotteen, jos se ei sovi?
Kyllä. Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa käyttämätön tuote alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa.
Kuinka teen palautuksen?
Täytä palautuslomakkeen takapuolelle palautuksen syy ja laita se palautettavan vaatteen kanssa pussiin. Kiinnitä returetiketti vanhan seurantatarran päälle, ennen kuin jätät palautuksen Posti Oy:lle.
Milloin saan rahani takaisin?
Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, hyvitys maksetaan samalle maksutavalle 7-14 arkipäivän kuluessa. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle automaattisesti sähköpostin — palautuksen vastaanottomme varmistukseksi — ja sen jälkeen rahojen hyvitys tapahtuu.
Vaatimukset
Miten toimin, jos tuote on rikki tai se on hajonnut käytön jälkeen?
Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä toimitushetkellä. Jos saat virheellisen tai rikkinäisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen kundtjanst@joyshop.se mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi.
Kun asiakaspalvelu on hyväksynyt reklamaation, voit palauttaa tuotteen siinä kunnossa kuin sen vastaanotit yhdessä liitteenä olevan vaurio- tai virheilmoituksen kanssa. Merkitse reklamaation syy seuranteen takapuolelle. Virheellinen tai rikkinäinen tuote tulee olla käyttämätön.
Jos vaatteesi hajoaa tai menettää toimintakykynsä normaalin käytön aikana lyhyen ajan sisällä, voit myös reklamoida tuotteen meille. Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetä kuvia rikkinäisestä tuotteesta. Asiakaspalvelu arvioi, onko reklamaatio hyväksyttävä.
Hyväksytyssä reklamaatiossa palautamme reklamoidun tuotteen arvon sekä toimituskulut. Jos haluat uuden tuotteen tilalle, tilaa se osoitteessa www.joyshop.se. Varaudumme siihen, että tuotetta ei välttämättä ole enää varastossa.
Tuotteet ja koko-opas
Miten löydän oikean koon?
Katso kokotaulukko tuotesivulta. Siellä näet mittoja ja vinkkejä eri vartalotyypeille. Jos epäröit, valitse tavallisesti käyttämäsi koko. Kokotaulukko löytyy viimeisenä tuotteen kuvasarjassa.
Vinkki: Mittaa vaate, joka sinulla on kotona — esimerkiksi kainalosta kainaloon — ja kaksinkertaista tämä mitta. Vertaa sitten kotona olevan vaatteesi mittoja kokotaulukossamme olevaan mittataulukkoon ja valitse koko, joka lähimpänä vastaa kotona olevaa vaatetta.
Voiko väri tai materiaali erota kuvista?
Värit voivat vaihdella hieman näytön asetuksista riippuen. Pyrimme kuitenkin esittämään tuotteet mahdollisimman tarkasti.
Asiakaspalvelu
Kuinka voin ottaa yhteyttä Joyshopin asiakaspalveluun?
Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse kundtjanst@joyshop.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta sivuillamme. Palvelemme arkisin klo 9–17. Huomioithan, että asiakaspalvelumme palvelee vain englanniksi ja ruotsiksi, koska meillä ei tällä hetkellä ole suomenkielistä henkilöstöä.