Ohita ja siirry sisältöön
Önskelista Ostoskori

    Ethän unohda TARJOUKSIA ja LÖYTÖNURKKAA

    Asiakaspalvelu Suomessa

    JoyshopUsein kysytyt kysymykset (FAQ) 

    Tilaaminen

    Miten teen tilauksen Joyshopissa? 

    Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle. Valitse toimitustapa ja maksutapa, ja vahvista tilaus. Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti onnistuneen maksun jälkeen. 

    Voinko muuttaa tilaustani sen jälkeen, kun olen maksanut? 

    Kun tilaus on lähetetty varastolle, sitä ei yleensä voi enää muuttaa. Jos huomaat virheen heti tilauksen jälkeen, ota nopeasti yhteyttä asiakaspalveluumme. 

    Toimitus

    Kuinka nopeasti tilaukseni toimitetaan? 

    Toimitusaika on yleen 4–5 arkipäivää riippuen toimitustavasta ja paikkakunnasta. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, kun tilaus on lähetetty 

    Mitä toimitustapoja voin valita? 

     Tarjoamme postipaketin Suomeen. Näet kaikki vaihtoehdot kassalla ennen maksua. . Toimitamme Suomeen Bring-kuljetuksella ja sen jälkeen Suomessa edelleen PostiOy:lla. 

     Mikä on toimituskulu Suomeen? 

    Toimituskulut Suomeen ovat 5,9 euroa 

    Maksu 

    Mitä maksutapoja voin käyttää? 

    Voit maksaa turvallisesti kortilla, verkkopankissa tai laskulla / erämaksulla yhteistyökumppanimme kautta. Kaikki maksut käsitellään suojatun yhteyden kautta. 

    Onko maksaminen Joyshopissa turvallista? 

    Kyllä, ytämme turvallisia maksupalveluja ja salattua yhteyttä (SSL). Tietosi pysyvät aina suojassa. 

    Vaihto

    Miten toimin, jos haluan vaihtaa vaatteen tai vain vaatteen koon tilaamastani tuotteesta? 

     
    Jos haluat vaihtaa tuotteen tai koon, tee palautus seuraamalla pakkauksen mukana tulleita ohjeita. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, palautamme ostamasi tuotteen arvon käyttämällä alkuperäistä maksutapaa vähennettynä 5,5 euron palautuskululla. 

     
    Sen jälkeen voit tehdä uuden tilauksen haluamaastasi tuotteesta tai koosta. Jos käytit alennusta tai uusi tilaus jäisi ilmaisen toimituksen rajan alle, voimme auttaa sinua vaihtotilauksen tekemisessälähetä sähköpostia asiakaspalveluumme niin autamme kanssa. 

    Palautus 

    Voinko palauttaa tuotteen, jos se ei sovi? 

    Kyllä. Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa käyttämätön tuote alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa. 

    Kuinka teen palautuksen? 

     Täytä palautuslomakkeen takapuolelle palautuksen syy ja laita se palautettavan vaatteen kanssa pussiin. Kiinnitä returetiketti vanhan seurantatarran päälle, ennen kuin jätät palautuksen Posti Oy:lle. 

    Milloin saan rahani takaisin? 

    Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, hyvitys maksetaan samalle maksutavalle 7-14 arkipäivän kuluessa. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle automaattisesti sähköpostinpalautuksen vastaanottomme varmistukseksi — ja sen jälkeen rahojen hyvitys tapahtuu. 

    Vaatimukset

    Miten toimin, jos tuote on rikki tai se on hajonnut käytön jälkeen? 

    Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä toimitushetkellä. Jos saat virheellisen tai rikkinäisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen kundtjanst@joyshop.se mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. 

    Kun asiakaspalvelu on hyväksynyt reklamaation, voit palauttaa tuotteen siinä kunnossa kuin sen vastaanotit yhdessä liitteenä olevan vaurio- tai virheilmoituksen kanssa. Merkitse reklamaation syy seuranteen takapuolelle. Virheellinen tai rikkinäinen tuote tulee olla käyttämätön. 

    Jos vaatteesi hajoaa tai menettää toimintakykynsä normaalin käytön aikana lyhyen ajan sisällä, voit myös reklamoida tuotteen meille. Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun ja lähetä kuvia rikkinäisestä tuotteesta. Asiakaspalvelu arvioi, onko reklamaatio hyväksyttävä. 

    Hyväksytyssä reklamaatiossa palautamme reklamoidun tuotteen arvon sekä toimituskulut. Jos haluat uuden tuotteen tilalle, tilaa se osoitteessa www.joyshop.se. Varaudumme siihen, että tuotetta ei välttämättä ole enää varastossa. 

    Tuotteet ja koko-opas 

    Miten löydän oikean koon? 

    Katso kokotaulukko tuotesivulta. Siellä et mittoja ja vinkkejä eri vartalotyypeille. Jos epäröit, valitse tavallisesti käyttämäsi koko. Kokotaulukko löytyy viimeisenä tuotteen kuvasarjassa. 

    Vinkki: Mittaa vaate, joka sinulla on kotonaesimerkiksi kainalosta kainaloon — ja kaksinkertaista tämä mitta. Vertaa sitten kotona olevan vaatteesi mittoja kokotaulukossamme olevaan mittataulukkoon ja valitse koko, joka lähimpänä vastaa kotona olevaa vaatetta 

    Voiko väri tai materiaali erota kuvista? 

    Värit voivat vaihdella hieman näytön asetuksista riippuen. Pyrimme kuitenkin esittämään tuotteet mahdollisimman tarkasti. 

    Asiakaspalvelu

    Kuinka voin ottaa yhteyttä Joyshopin asiakaspalveluun? 

    Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse kundtjanst@joyshop.fi tai yhteydenottolomakkeen kautta sivuillamme. Palvelemme arkisin klo 9–17. Huomioithan, että asiakaspalvelumme palvelee vain englanniksi ja ruotsiksi, koska meillä ei l hetkellä ole suomenkielistä henkilöstöä.